In huisartsenpraktijk “de Linde” streven wij na uw huisartsenzorg te bieden volgens de geldende richtlijnen en met aandacht voor uw hulpvraag en persoonlijke situatie.
Toch kan het altijd zijn dat u niet tevreden bent. Huisartsenwerk is mensenwerk en fouten maken overkomt ons allen. Of het kan zijn dat u een andere behandeling of antwoord hebt gekregen dan u had verwacht of gehoopt.
In alle gevallen waarin u ontevreden bent vragen wij u dit bij de medewerker over wie u niet tevreden bent te melden. Vindt u het moeilijk om het bij de betreffende medewerker te melden, spreek dan één der praktijkhouders huisarts van der Geest of huisarts van Weusten aan. Wij kunnen dan kijken waarom u ontevreden bent en proberen het probleem op te lossen.
Komen we er gezamenlijk niet uit, dan kunt u zich melden tot de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE) .
Wilt u wisselen van huisarts, omdat u niet tevreden bent over onze praktijk, dan kan dat binnen Soest in principe altijd geregeld worden. Ook in dit geval geldt dat wij graag horen waarom u ontevreden bent of wat u graag anders had gezien. Voordat u zich kunt laten overschrijven, adviseren wij u een kennismakingsgesprek aan te vragen met de nieuwe huisarts van uw keuze. Als u wisselt van huisarts moet u altijd uw zorgverzekeraar hiervan op de hoogte stellen.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
U kunt uw gegevens bekijken, via de huisarts of online. Online kunt u uw gegevens bekijken met uw telefoon of computer, waar u ook bent. U logt in op een beveiligde website of app. U ziet de belangrijkste informatie zoals uw ziektes, uw medicijnen en uitslagen van onderzoeken.
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.
Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.
Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.
Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.
Via MijnGezondheid.net is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen
– Lichamelijk onderzoek
– Toegangslogboek
– Verslaglegging
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten
– Actueel medicatieoverzicht
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.